Tytuł projektu:
E-usługi publiczne dla mieszkańców Miasta Kętrzyna
Opis projektu:
W ramach projektu zostanie stworzony portal eBOK oferujący mieszkańcom e-usługi, które m.in. umożliwią dostęp do faktur elektronicznych, płatności on-line za faktury, zdalnego odczytu stanów wodomierzy, dostępu do elektronicznego systemu powiadamiania i nadzoru czy usługi monitorowania efektywności zużycia wody.
Projekt obejmuje również wdrożenie systemu nadzoru telemetrycznego, dzięki któremu Spółka będzie mogła obsługiwać zdalnie mieszkańców i użytkowników miejskiego systemu wodociągowego. W ramach tego systemu zostanie zamontowane 2565 szt. urządzeń pomiarowych z modułem telemetrycznym.
Grupy docelowe:
Grupą docelową są korzystający z usług i zasobów publicznych, które w wyniku realizacji projektu będą oferowane przez Wnioskodawcę. Ww. grupę docelową można podzielić na dwie podgrupy:
Cele projektu:
Głównym celem projektu jest rozwój usług publicznych oraz wdrożenie e-usług w Miejskich Wodociągach i Kanalizacji Sp. z o.o. po 2025r.
Efekty, rezultaty projektu:
Wskaźnik produktu
Liczba podmiotów, które udostępniły informacje sektora publicznego/dane prywatne on-line -1 [szt.]
Liczba usług publicznych udostępnionych on-line o stopniu dojrzałości co najmniej 4 – transakcja – 5 [szt.]
Liczba podmiotów wspartych w zakresie cyberbezpieczeństwa – 1 [szt.]
Liczba podmiotów wspartych w zakresie rozwoju usług, produktów i procesów cyfrowych – 1 [szt.]
Liczba rozwiązań wykorzystujących informacje sektora publicznego/dane prywatne – 1 [szt.]
Wskaźniki rezultatu
Użytkownicy nowych i zmodernizowanych publicznych usług, produktów i procesów cyfrowych – 256 [użytkownicy / rok]
Całkowity koszt projektu: 3 953 521,35 zł
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 2 603 142 00 zł