ZARZĄDZENIE NR 3/2025
Prezesa Zarządu Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Kętrzynie
z dnia 08 stycznia 2025 r.
w przedmiocie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie „Zakup urządzeń i usług elektronicznych do odczytu i monitoringu mediów na terenie miasta Kętrzyn i wybranych lokalizacjach gminy Kętrzyn wraz z wdrożeniem e-usług w ramach projektu współfinansowanego ze środków programu regionalnego na lata 2021-2027 Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur pn. „E- usługi publiczne dla mieszkańców Miasta Kętrzyna”.
- Na podstawie art. 53 ust 1 oraz 55 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024r. poz. 1320) zwanej dalej ustawą PZP powołuje się niniejszym Komisję Przetargową dla projektu E-usługi dla mieszkańców Miasta Kętrzyna („Projekt”) w następującym składzie:
1) Bożena Skalij – Przewodniczący Komisji
2) Kamil Gajewski – Członek Komisji
3) Maciej Mierzwiak – Członek Komisji
4) Adam Walukiewicz – Członek Komisji
- Pracę Komisji Przetargowej będzie wspierał Mariusz Rychcik -ekspert zewnętrzny.
- Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z dniem powołania.
- Komisja Przetargowa zakończy pracę z chwilą wykonania ostatniej czynności w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, co stanowi podstawę do zatwierdzenia protokołu postępowania przez Kierownika Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną.
- Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
- Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.